fredag 25 juni 2010

Midsommar


Började denna afton med att betala räkningarna, och gud så tråkigt det är...nu är man fattig igen :( Men det var ju inget ovanligt.


Vi beställde iaf det där paketet med vagnen och alla sakerna igår :) Sedan har K beställt en säng som skall bli handgjord, så vi får bestämma helt själv hur vi vill att den skall se ut.

Annat som också inhandlades igår var skötväska, babygym, napp, klocka, barnkläder, tallrikset, fotoalbum...kommer inte ihåg om det var något mer. Vi kanske är lite tidigt ute, men nu har vi allt till lillan kommer. Eller vi saknar skötbord och badbalja, sen är det klart. Känns skönt att veta att vi slipper tänka på att skaffa allt nu.


Igår var jag, Sandra och Chatta på bingo, det gick skit denna gång. Ingen vinst för någon av oss. Men nu har de gjort om så storrövaren spelas sist, så man måste spela allt för att även spela den. Så nu är det som på de flesta andra ställen.


Jaha, det var alltså midsommar nu, det kommer att bli en lugn dag/kväll. Åker till Hogdal för att äta lite gott och sen tillbaka till Sveg, vi kan ju inte vara borta för länge med tanke på hunden. Men jag åker tillbaka till Hogdal imorgon igen eftersom jag ska på bröllop. Det ska bli kul.


Nä nu ska jag få i mig lite frukost. Lillan är säkert lika hungrig där inne i magen som jag är ;)

Inga kommentarer: