onsdag 16 juni 2010

Jag kan verkligen inte sova. Jag är helt slut i kroppen, men somna det kan jag inte. Jag å hjärtat har legat i sängen efda sedan kl 19.30 och kollat på tv och slappat, men inte hjälpte det. Så för ca 30 min sedan var jag tvungen att kliva upp.
Jag är så stressad på jobbet om dagarna att jag aldrig kan komma ner i varv när jag är hemma. De måste ju ta å göra något åt situationen innan halva huset blir sjukskriven. Får väl hoppas att det är nån som lyssnar snart och inser att det inte fungerar med så här lite folk. Men hitills är det ju ingen som har det, så jag har inte så stora förhoppningar.
Men man hinner inte göra mer än vad man gör och jag tänker då inte behöva förklara mig när frågan kommer om varför vi inte hinner med. Det borde de tänka ut själv.
Jag vet att jag måste sluta stressa för litens skull. Så imorgon tänker jag ta det lugnt och inte göra mer än vad jag behöver. Hm....tror minsann att jag sagt det massa gånger förr.

Men vad ska jag göra för att lyckas somna nu då? Kan någon skicka hit John Blund? Tycker han borde komma och kasta lite sömnighet över mig....Om inte får jag väl lägga mig och räka får...

Inga kommentarer: