torsdag 19 maj 2011

Tuva sover middag och jag hamnar framför datorn, som vanligt. Madde och Amina är här och just nu står Madde och diskar min disk. Det är snällt. Sånt som är syskon kärlek kanske? Hehe! Men hon är faktiskt bra snäll lill systra mi.

Madde och Amina samt Marie, Fanny och Ida ska äta middag här idag. Vi ska göra hemmagjord pizza samt kycklingsallad. Det ska bli riktigt smaskens. Men blir salladen för min del. Efter all kladdkaka jag vräkte i mig igår så måste jag ju vara lite nyttig idag ;)

Sitter även och funderar på min och Tuvas lilla semester vi ska göra i juni. Först den 4e ska ju jag till Falun på bröllop och sen helgen efter funderar jag alltså på att åka bort med lilla Tuva. Det skulle vara så skönt att komma iväg. Och jag tror det är bra för oss också. Samt att jag garanterar att vi skulle få det jätte mysigt dit vi åker ;)

Nä nu ska jag ta fram recept på pizza deg.

1 kommentar:

sandra sa...

kommer du neråt kanske? =)