onsdag 25 maj 2011

Idag har Madde och Amina vart här nästan hela dagen! Super mysigt. Har även haft Fanny och Ida här efter att de slutade skolan. Mycket barn har det varit och en hel del tårar...men det är ju så med barn.
Även pappa var förbi en snabb sväng och jag vet inte vad det tog åt Tuva då, men hon började iaf gallskrika och höll på tills han gick.
Märks i huvudet att man inte är van att ha så många barn runt sig samtidigt....är helt slut. Men de har ju vart snälla så det är ju inte det. Men man blir ju lite mer på sin vakt när man har andras barn runt sig.
Vi åt även tacos till middag vilket var så gott. Kan ju tycka att jag ska tröttna på det efter alla år på Taco bar...men inte. Det är lika gott varje gång!
När Marie kom hem så hade hon köpt en present till Tuva. Hon är för snäll hon! Den där kommer Tuva leka med, hon har alldeles för få saker som låter så det var en perfekt present!

Fick även min gräsmatta klippt av min snälla granne idag. Han frågade om jag ville ha hjälp då han ändå hade klipparen framme, och den hjälpen tog jag gärna! Så nu är iaf inte gräset en halvmeter... Så när vädret blir bättre så ska jag väl ta tag i landet oxå...rensa lite ogräs å sånt där annat tråkigt.

Nä nu ska jag hoppa i säng! Är så sjukt trött. Ska även be till han där uppe att Tuva sover längre än till 04.23...var nämnligen då hon vaknade i morse och absolut skulle ha välling. Som tur ar somnade hon ju om ganska så fort...men inte jag...Tog ca 1,5 timma innan jag somnade om för att sedan vakna strax efter 8.

Inga kommentarer: