torsdag 5 maj 2011

Dag 04 – Det här åt jag i dag

Idag har det inte blivit så mycket ätande faktiskt...

En kopp kaffe på morgonen när jag vaknade
Frukost: Te och macka
Lunch: Hm....ja det blev nog bara kaffe
Middag: Då slängde jag ihop en pastasallad med kyckling och vitlöksdressing.

Ja det är nog vad jag ätit idag. Inte så bra kanske med tanke på att jag ska vara lite mer nyttig av mig. Måste skärpa mig!

Lite roligare att skriva vad Tuva har ätit!
Morgon välling när hon vaknade första gången.
Frukost: Fruktgröt
Lunch: Kalops
Mellanmål: Fruktyoughurt
Middag: Rödspätta med potatis och grönsaker
Kvällsmål: Välling...men den vägrade hon äta. Hennes morfar har passat henne några timmar och av någon anledning vill hon inte äta när han ger henne mat.
Så när jag kom hem vid 22 så vaknade hon och fick välling. Och då dög det att äta :)


Inga kommentarer: