tisdag 3 maj 2011

Idag har jag inte gjort så vidare mycket. Man blir ju så less när det far snö i luften så jag tar mig inte för att göra något. Men jag har iaf städat köket lite och rensat i skafferiet. Sen har jag även dammat klart i sovrummet.
Middagen har också intagits och idag gjorde jag korvstroganoff och ris. Mycket gott! Är en av mina favoriträtter!

Tuva har varit jätte snäll hela dagen och har legat på golvet och lekt med sina saker hela dagen. Hon har även börjat göra en massa roliga grimaser med munnen så man kan ju inte annat än att skratta lite. Goungen min! Vi har även tränat på att sitta, så snart hoppas jag att hon kan sitta helt själv.

Ikväll ska jag nog ta tag i att städa upp i badrummet, skura upp det lite och sen avsluta dagen med ett bad och en tidning. Så har jag bara vardagsrummet kvar i morgon.


Inga kommentarer: