onsdag 4 maj 2011

Tand nr 2

Nu har det tittat fram en till liten bissing, nere till vänster. Så nu är det alltså två tänder som håller på att växa på lilla Tuva! Men hon är faktiskt inte gnällig alls. Tycker att hon är jätte snäll. Men visst, det verkar ju som om det kliar en del för hon har händerna i munnen hela tiden och det är en hel del dreggel.
Just nu sitter Tuva och leker i sin baby sitter. Hon blev lite trött av att ligga på golvet och leka med sina saker. Skulle verkligen vilja ha lite pengar nu och komma iväg lite. Skulle behöva köpa lite roligare leksaker till Tuva. Något som låter lite, för nu har hon mest mjukis djur. Och det är ju säkert roligare med något som låter lite.

Har ju lämnat in pappren om adressändringen nu som K äntligen har skrivit på. Så jag hoppas att jag kan få både underhåll och bostadsbidraget retroaktivt nu, det skulle verkligen behövas!

Var på Ica idag och hämtade ut ett paket på Ellos trodde det var Tuvas sommarklänning, men det var hennes nya sängkläder! Så imorgon när det är dags för tvättstugan ska de tvättas upp och läggas i Tuvas säng.

Resten av dagen blir det att småplocka lite här hemma. Ska även göra mig en stor skål med kycklingsallad att mumsa på till middag! Ska börja tänka på vad jag äter så man blir kvitt mamma magen snart. Längtar även till på söndag då jag ska på första Zumba passet!

Inga kommentarer: