onsdag 18 maj 2011

Nu har min kaffebryggare gått i graven efter 1,5 år i tjänst. Tur att jag har så snälla föräldrar som kom hit med en ny åt mig då de hade en över. Annars så har jag ju en värsting bryggare i skåpet, men jag tycker att den är alldeles för stor, fast den är ju snygg. Men den får stå i skåpet tills jag får en större lägenhet sen. Men det lär ju ta ett tag innan jag flyttar igen.

Idag har jag vart på BVC med Tuva. Hon har äntligen växt nu och mäter numer 66,5 cm och väger 7615g. Så nu börjar det hända lite på längden vilket är bra. Hon har ju som jag skrivit tidigare stått lite still. Madde och Amina var också dem med på BVC för mätning och vägning. Efter det besöket åkte vi alla hem till Marie för att dricka kaffe och äta kladdkaka som Madde gjort. Den var riktigt god och jag svullade i mig lite mer än vad jag borde. Hon är grymt duktig på att baka min lillasyster!

Min lilla snutta sitter och kikar på barnkanalen, men börjar bli lite trött. Så jag ska nog ta å göra lite välling till henne snart så hon får gå å lägga sig.

Inga kommentarer: