torsdag 11 april 2013

Uppgift 2 - KLAR!

Idag har jag gjort klart den andra inlämningsuppgiften. Känns väl sådär måste jag säga, både jag och Tuva har ju vart sjuk så jag känner att det kanske inte blev så bra som jag ville. Men efter de förutsättningar jag haft under veckan så känns det väl rätt okej ändå.

Har börjat kolla på nästa veckas uppgift och det är inte lite som ska göras under nästa vecka. Det var massor med uppgifter så nu gäller det att plugga på som bara den. För jag vill ha bra betyg! Bara att ge järnet helt enkelt!

Jag har även haft besök av svärfar med fru idag. Lika trevligt som vanligt. De skulle hämta P´s bil som tyvärr gått sönder. Bara hoppas att det går att laga nu! Vi drack kaffe här hemma och sedan blev jag och Tuva bjudna på mat. Det tackar vi för!
Se om vi åker upp till Ramsjö i helgen, skulle vara skönt. Är så underbart att vara där. Det får mig att koppla av och njuta av lugnet, skulle verkligen inte ha något emot att bo där eller någonstans i närheten.
Har längtat ihjäl mig efter Patrik den här veckan! Iof så längtar jag alltid efter honom, men just nu när både jag och Tuva vart krassliga så har längtan vart ännu större. Ska bli så skönt att han kommer hem imorgon så man får kramas lite.

Nä nu ska jag faktisk slappa lite i soffan och gå å lägga mig hyfsat i tid då det vankas matdag imorgon!

Inga kommentarer: