måndag 8 april 2013

Dagen så här långt har gått till att skriva klart uppgiften om vad KOL innebär. Har även hunnit skriva klart om andningsfrekvens och vad det är. Så nu är det bara de andra uppgifterna kvar. Men det är ju bara första dagen på den här inlämningen idag så jag hinner nog.

Tuva har ju vart hemma från dagis idag så det har inte blivit lika mycket läsande idag som i förra veckan. Även fast Tuva har varit väldigt snäll å låtit mig sitta ifred medans jag skrivit, så har man ju inte hjärta nog att sitta så långa stunder åt gången. Måste ju leka lite också. Vi har tittat på Bamse, spelat hennes Hello Kitty memo. spel. som hon fick av morbror Håkan m. fam nu i påskas.

Har även hunnit dammsuga TVÅ gånger och vart å handlat och ätit middag. Hatar den här årstiden, blir ju så himla mycket grus överallt, man drar ju med sig hur mycket som helst in, även om man tycker att man "stampat" bort det innan man går in genom dörren.

Nä nu ska jag se till att få bort lite från diskbänken innan jag sätter mig ner med Tuva ett tag.

Inga kommentarer: