måndag 22 april 2013

I fredags åkte jag och Tuva till Ramsjö. Var så skönt att komma bort från Sveg, öppnade inte kursboken en enda gång! Så skönt!
Vi tog det bara lugnt och Tuva lekte med katten Tiger medan jag och Patrik bara kunde slappa. När vi var där i helgen kände jag verkligen vad skönt det skulle vara med ett eget hus. Att kunna få göra som man vill. Men den tiden kommer väl den också hoppas jag. 

På söndagen åkte alla tre till Hogdal, där blev vi bjuden på årets första grillning av mamma och pappa. Riktigt gott var det :)
Tuva och Amina busade på som aldrig förr, men de hade säkert roligt, även om vi föräldrar kanske inte uppskattade alla hyss lika mycket ;)

Nu är jag och Tuva hemma i Sveg, hon är ledig från dagis idag så det har inte blivit så mycket läsande för min del. Tänkte ta igen det när hon somnat för kvällen sen.
Vad har vi gjort idag då? Började morgonen med frukost och jag tog mig en snabb dusch. Sen knatade vi till Marie för att följa med henne å Liam på promenad, blev även en tur på Konsum och köpa hem lite mat. Efter promenaden så gick vi hem till Marie igen på lite kaffe och macka. 
Vid 12.00 tiden gick vi hem och Tuva sov middag medans jag gjorde absolut ingenting.
Nu är det full fart här hemma igen...så nu ska jag ta å aktivera lill tjejen lite :)

Inga kommentarer: