måndag 22 april 2013

Eftermiddagen tillbringades ute en stund. Tuva körde sin lilla fyrhjuling samt att vi gick å gungade lite. Efter en stund ute så ville Tuva gå till Ida för att fråga om hon ville gunga. Så hon satte sig på fyrhjulingen och åkte iväg, å tur hade hon att Ida ville gå ut och gunga :)
Hade lite svårt att få med min lilla tjej sen när det var dags att gå hem för att ordna middag och äta, men det gick. Surläppen var inte kvar så många minuter ;)
Efter middagen så blev det att ta itu med disken och Tuva kikade på lite film, strax före 19 så frågade Tuva efter välling då hon ville lägga sig. Hon dricker nästan aldrig välling längre, men självklart fick hon en flaska och vi gjorde ordning henne för natten. Jag la henne och satte igång Tom & Jerry, hon brukar få somna till en film, då hon vill ha ljud omkring sig och cd spelaren på hennes rum är trasig..
Hon har kommit upp 2 ggr sedan hon la sig, men nu verkar det som om hon somnat iaf.

Då det bara är skit på TVn ikväll så har jag inga undanflykter när det gäller att plugga lite heller...Så jag tror att jag snart ska ta en kopp te och göra någon macka för att sen sätta mig lite med boken och läsa.


Inga kommentarer: