onsdag 10 april 2013

Nu har jag äntligen bara en liten uppgift kvar att göra! Känns skönt, då vet jag att jag blir klar med allt imorgon och att jag kan skicka in mina uppgifter.

Fick tag på handläggaren på F-kassan gällande underhållet...ska skicka in ytterligare en massa papper så får vi se vad som händer. Har jag en jävla tur så kanske jag kan få det returaktivt. Så det är ju bara att hoppas på det.

När jag hämtade Tuva på dagis så blev hon jätte arg över att vi tog hem hennes skidor. Hon skulle absolut åka skidor, förklarade att det inte fanns någon snö att åka på och hon skrek så halva Sveg måste ha hört henne. Sen var hon arg ett bra tag och när hon väl lugnat ner sig här hemma så var hon lite hängig. Kanske inte var redo för en dag på dagis ändå, även fast hon vart pigg här hemma så är ju tempot helt annorlunda på dagis. Så imorgon får hon vara hemma med mig. Får försöka plugga ändå. Ska börja med det sista redan ikväll om jag orkar. Är rätt dåsig av mina förkylning. Så täppt i näsan att jag knappt kan andas genom den och har ont i halsen och känner mig febrig. Tur det finns Alvedon säger jag!
Måste vara piggare imorgon så jag verkligen blir klar, samt att jag MÅSTE städa här hemma. Har kommit efter med det den här veckan när både jag och Tuva varit/är sjuka. Men imorgon måste det ske så man kan ta det lugnt i helgen. Sen vill jag ju att det ska vara fint här hemma när Patrik kommer.


Inga kommentarer: