lördag 13 november 2010

Vi var ju iväg på BVC igår igen för att väga, lilla Tuva hade bara gått upp 5 gram så nu har vi börjat med lite ersättning. Men jag ammar fortfarande lite. Så på måndag ska vi tillbaka och se om det gett resultat. Vi vill ju att vårat lilla hjärta ska gå upp i vikt och att hon ska få tillräckligt med mat i sig. Idag har jag ammat lite samt att hon fått i sig iaf 90 ml med ersättning. Snart är det matdags igen och då ska jag amma lite samt göra iordning lite ersättning till henne så jag är säker på att hon får i sig lite.
Hon har även haft besök idag. Rickard, Hannah och Tyra har vart här och hälsat på. Tuva fick en så fin body av dem, tack så mycket. Sen har även Lax vart här en stund och fikat.

Nu ska jag å Kenneth passa på att äta lite innan lillan vaknar för att äta och bytas på. Ska försöka hålla henne lite vaken ikväll så kanske hon sover i natt. För nu har hon vart vaken två nätter i rad. Och då har hon vart vaken HELA nätterna och inte somnat förrän vid 4-5 tiden och sovit till 8 för att sedan äta och sen sova till ca 11. Så det har vart lite trötta föräldrar. Men det är ju tur att vi är två och hjälps åt.

Inga kommentarer: