söndag 14 november 2010

Man börjar vänja sig med att inte få så mycket sömn, för nu känner jag mig inte ens trött även fast jag bara sovit 3 eller 4 timmar i natt. I natt har lillan iaf fått i sig 90 ml ersättning samt att hon ammade och åt ca 40 ml ersättning nu på morgonen. Så jag hoppas att hon kommer att ha gått upp lite i vikt tills imorgon. Annars vet jag inte vad jag gör.

Idag är det ju farsdag oxå, Kenneths alldeles första farsdag! Men han har ju lite tur, för han får fira det 2 ggr/år, för i norge är farsdagen en annan dag. Vilken kommer jag inte ihåg.
Men iaf så vet jag inte hur vi ska fira denna farsdag, men jag hoppas att det blir mycket mys och att Tuva kommer att vara extra snäll med sin pappa idag, men hon är ju iof alltid snäll våran lilla jenta ;)

Nu ska jag snart äta lite frulle, men innan dess så måste det pumpas...

Inga kommentarer: