tisdag 9 november 2010



Idag har det nog varit en jobbig dag för min lilla tös. Hon har vart dålig i magen, vet inte hur många bajsblöjor jag har fått bytt på min lilla prinsessa idag. Vet inte vad det var jag kan ha ätit som hon kanske reagerat på. Har inte ätit något konstigt vad jag vet.
Hon har även sovit lite dåligt idag. Bara korta stunder på max 15 min åt gången, men nu har jag fått henne att sova i snart en halvtimma, hon borde ju somnat för kvälen nu. Igår somnade hon vid 20 och vaknade inte förrän 02.30 och skulle äta, sen somnade vi om och sov till lite över 7. Så det var riktigt skönt, för vissa nätter vill hon inte sova alls.
Imorgon ska vi åka hem igen. Jag saknar älsklingen massa och Tuva saknar sin pappa tror jag :D
Nu ska jag passa på att slappa i soffan ett tag innan jag ska förflytta mig till övervåningen med mig och Tuva och sova i gästrummet hos mamma å pappa.

Inga kommentarer: