söndag 14 november 2010

Besök

Idag har Tuva haft besök av ett härligt gäng. Det var Denice, Jacob, Jessica, Colin, Rosa och Lisette. Tuva fick en så fina kläder. Det tackar hon så mycket för, och mamma och pappa tackar också :)
Var kul att ha lite folk här, skönt att få prata lite och fika. Även om mitt fika inte var det godaste kanske, men man får ta det man har hemma. Måste se till att träffa dem oftare! Har saknat dem alla massor!

Tuva bara sover och sover, tycker hon ska vakna nu. Vi försökte att väcka henne vid 15 tiden för att jag behövde amma lite, men hon ville bara tutta i några minuter sen somnade hon igen. Men hon har ju ätit ganska bra på förmiddagen så hon är väl mätt och belåten antar jag. Men när hon sover så här mycket på dagarna så får ju jag och Kenneth vara vaken hela natten med henne.

Nu ska jag fundera på vad vi ska äta till middag. Endera blir det nuggets och pommes eller så gör jag korv med mos eller potatis. Jag vet inte....men det visar sig. Kanske inte blir något av detta.

Inga kommentarer: