söndag 21 november 2010

Jag och Tuva har vart å hälsat på familjen Källman/Reijto idag. Fikade lite och satt å pratade. Tuva sov mest hela tiden, men hon lyckades att öva lungerna lite med hennes vrålskrik oxå ;)
Sen vi kom hem vid 16 tiden så har K sovit, han hade huvudvärk så det är ju bara att låta honom sova tills han vaknar. Men risken finns att han inte kommer kunna sova i natt då, men då kan ju han få vara vaken med Tuva i natt ;)

Nu sitter jag och tittar på Teen Mom på MTV och Tuva ligger å gnäller här i soffan bredvid mig. Hon har fått mat så jag vet inte vad det är, ny blöja har hon oxå. Skulle kunna gissa på att hon är övertrött.
Själv så har jag inte ätit någon middag än...men det ska bli snart. Ska väl göra iordning lite kyckling. Ska se till att få det klart till kl 20 då jag ska se på Ensam mamma söker.

Nä dags att syta lillan för att se om det hjälper...

Inga kommentarer: