måndag 15 november 2010

Nu hade äntligen vårat lilla hjärta ökat i vikt! Så nu har hon bara 20 g kvar till sin födelsevikt. Så det är ju bra. Skönt att veta att det hjälpte att börja med tillägg och att hon nu får i sig tillräckligt med näring och mat. Lillan ligger nu i mitt knä efter att ha ätit 90 ml med ersättning. Men hon har ätit ganska dåligt idag, så hon kommer säkert att vilja ha mer mat snart. Men nästa mål så ska jag amma och sen ska hon få ersättning i komplement, men då inte lika mycket som vanligt, eller det beror ju på om hon är nöjd förstås. Hon ska naturligtvis få så mycket mat hon vill så hon blir nöjd och glad.
Hoppas även på att hon kommer att sova bättre i natt. För nu behöver mamma och pappa lite sömn nattetid oxå. Man får ju inte alls samma sömn när man lägger sig på dagen.

Jo idag var jag ju hem till Jessica, där var det även 2 andra mammor med sina bebisar. Kul att få träffa lite annat folk oxå. Så imorgon tyckte de att jag skulle följa med på kyrkis, så jag ska nog göra det. Alltid kul att träffa lite folk och få lite fler att prata med.

Nä nu börjar lillan demonstrera här...tror det är dags för ett blöjbyte nu :)

Inga kommentarer: