söndag 21 november 2010

Nu har man snart vart vaken i 4 timmar...känns rätt drygt måste jag säga. Precis när jag hade vaknat till och känna mig pigg efter all matning av lillan och allt vaggande fram och tillbaka så bestämde hon sig för att somna om. Och tror ni att jag kunde somna om då? Nope, så nu sitter jag här och slöar i soffan...Inte för att det är särskillt ovanligt kanske...

Nu börjar lillan att gnälla lite i vagnen...men jag hoppas att hon sover ett litet tag till. Skulle vara glad om hon iaf sov i en timma till.
Efter att hon vart vaken i nästan två dygn då hon bara sovit ytterst lite och inte velat sova på nätterna så har hon faktiskt sovit bra i natt. Själv somnade jag på soffan vid 20.30, hjärtat väckte mig vid 02 så jag fick lägga mig i sängen. Lillan hon somnade väl vid 20 tiden, sen hade Kenneth gett henne mat vid 23 tiden, sen så sov hon faktiskt till kl 5 i morse. Så hon måste ha varit väldigt trött våran lilla tjej.

Idag ska vi kanske gå till församlingshemmet och kika lite, skulle vara någon mässa med tjejer/kvinnor som driver egna företag. Måste ju komma ut lite så Tuva får lite frisk luft.

Igår var mamma, Madde, Saman och Amina här och hälsade på. Tuva fick snusa lite med mormor och moster, det tyckte hon nog om. Sen kom moffen en stund när han slutat jobba så han fick träffa lilla Tuva också.

Inga kommentarer: