tisdag 6 april 2010

Nu har man haft lite bloggvila under en vecka. Påsken har vart härlig och fint väder har det varit. Långfredagen spenderade vi i Hogdal hos mina föräldrar. Där var det fullt hus. Jag, Kenneth, Madde, Saman, Amina, Elenor, Tilda, Håkan, Magnus, Mamma och Pappa. Vi åt god mat och hade det bara mysigt. Vi hade köpt med oss ett bamse påskägg till Tilda med en massa godis. Hon blev överlycklig! (Hennes mamma tyckte dock att det skulle räcka nästan hela året, haha) Jag och Kenneth åkte hem senare på kvällen.
På lördagen åkte jag tillbaka till Hogdal och stannade tills söndag morgon. Då blev det hem igen med sällsakp av Ella och Tilda. Vi var ute och gick i det fina vädret samt att Kenneth busade en massa med Tilda. De spelade lite TV spel och jag tror Tilda tyckte det var väldigt kul. Ho gillar Kenneth mycket.
Resten av påsken har vi bara vart hemma och myst. Tittat på en massa film och ätit gott samt slappat i soffan.
Idag var det då åter till verkligheten och jobb. Arbetsdagen började med ett möte/info om ett nytt system vi skall lägga in träningstimmarna i. Såg bra ut. Resten av dagen har faktiskt gått ganska smärtsamt tycker jag. Inga krångligheter.




Nä dags att få in lite bilder här i bloggen. Titta och njut av sötnosarna!





Lilla Amina


Sötnosen Tilda >

Inga kommentarer: