måndag 29 mars 2010

Då har man återgen jobbat efter att ha vart hemma i 2 veckor. Det var rätt skönt att komma tillbaka. Jag hade hur mycket som helst att göra men att få träffa alla kollegor igen gjorde det lite lättare. Jag blev inte klar med allt idag, men det är väl kanske lite förståligt då man har två veckor att ta igen. Men jag tycker om att ha mycket att göra..dagarna går så mycket fortare då.
Det är ju bara 4 dagars vecka nu, det är lite skönt. Längtar till påsken då min bror, syster och systerdotter kommer hit. Det ska bli så kul att träffa dem.
Så i påsk kommer jag arr vara mycket i Hogdal, det känner jag på mig. Måste ju få busa lite med Tilda. Och lilla Amina så klart.

Nä nu ska jag sitta och kolla run lite på nätet innan det är dags för CIS.

1 kommentar:

Skånegrabben sa...

Hej
Ja det är kul att jobba faktiskt och att ha vänner både inom ooch utanför yrket. Påsken firade jag lite med mina nära, jag hade åkt på jobb under påsken och de få timmar jag inte jobbade firade jag hos mina föäldrar. Ja du har en intressant blog.....inte många bilder men mycket at läsa.