fredag 5 mars 2010

Fredagsmys

Kenneth har tänt brasan, vi sitter i soffan och kikar på TV, äter ostkrokar och dricker saft. Här är det faktiskt mysfaktor. Även om det bara dricks saft.

Skönt att det äntligen är helg. Iof så ska jag ju jobba på Björnen imorgon kväll/natt, men det är inte så jobbigt direkt. Men jag får ju sova ut på mornarna iaf.
Hoppas på att få träffa Anna i helgen oxå, hon skulle ju hem till Sveg en sväng. Hoppas på att få se barnen också, har ju inte sett nytillskottet i verkligheten än. Så det ska bli kul att se hur stor han har blivit.

Sen så sitter jag ju bara och vätar på att min telefon ska ringa och säga att syster åkt in på BB. Tiden går iof ut på tisdag, men man vet ju aldrig, det kan ju bli när som helst. Sen har vi ju även Jessica som ska ha en liten bara nu i dagarna också. Hoppas att ni vet att jag gärna kommer att ställa upp som barnvakt sen =)

Nä nu ska jag återgå till fredagsmys =)

Inga kommentarer: