torsdag 18 mars 2010

Är så trött på att må dåligt nu. Jag vill bara kunna behålla maten och vara uppe på benen. Hatar att vara hemma från jobbet. Jag gör ju ingenting här hemma. Jag ligger bara i soffan eller i sängen, något annat kan jag inte göra förrän huvudet snurrar.
Men det går bra. Kenneth är så snäll som passar upp på mig. Han fixar här hemma och hämtar vatten och annat till mig. Tack för det älskling.

Det har ju blivit lite klent med bloggandet, men ni har ju orsaken här uppe. Jag har inte mått bra. Vart en tur till Östersund och sjukhuset i söndags natt. Fick sova över och det togs en massa prover, men det visade inget galet som tur är. Förutom blodtrycket som är lågt, det är väl det som gör att jag har konstant yrsel och bara ligger.

Nä nu ska jag se om jag får i mig min rostade macka...utan någonting på...inte ens smör.

Inga kommentarer: