lördag 20 mars 2010

Ska snart äta lite makaroner och bacon, hoppas det får stanna i magen. För nu börjar jag bli hungrig. På riktigt. Får jag inte behålla den stackars maten så kommer Kenneth förmodligen att fly. För jag är inte direkt på mitt bästa humör. Och nå mer tjafs orkar jag inte med. Men vi har rett ut allt och är vänner. Å det är tur det.

Ååååå kan inte detta vatten koka lite fortare så mina makaroner blir klar snart???? Jag dör snart...och det är faktiskt sant. Nästan.

Ikväll blir det att kolla på Män som hatar kvinnor på 1an. Om man orkar hålla sig vaken vill säga. Eftersom jag har suttit på toa mestadels av natten så känner jag på mig att ögonen kommer slockna rätt fort efter maten....om jag inte har hunnit svälta ihjäl innan den blir klar vill säga....

Gud vad jag klagar. Men det är faktiskt synd om mig. Tycker iaf jag.

Inga kommentarer: