tisdag 23 mars 2010

God morgon

Nu sitter jag ensam här i köket hos mamma och pappa och väntar på att någon ska vakna och hålla mig sällskap. Jag har vart vaken sen kl 5 och det börjar bli riktigt tråkigt nu....Förstår inte varför jag vaknar så tidigt. Har vaknat vid denna tid i säkert 1,5 vecka nu. Helt meningslöst enligt mig.

Nu när jag ändå är vaken så har jag satt på en kanna kaffe tills folket vaknar...ja mamma borde ju vakna snart, för hon börjar väl jobba vid halv 7....hm....hon borde kanske vara vaken redan?!

Nu hör jag hur lilla Amina ligger och gnyr inne hos Madde och Saman. Hon är så söt den där ungen att man inte kan låta bli henne. Igår kväll vart det mycket gos vill jag lova. Och luktar gott gör hon oxå.

Åååå, nu ringer mammas klocka. Äntligen får jag sällskap!

Inga kommentarer: