fredag 16 april 2010

Fredags mys

Äntligen är det helg! Hjärtat hade kompat ut vid lunch idag och när jag kom hem från jobbet var middagen klar och stod på bordet. Han hade dukat så fint med tända ljus och maten var kanon god. Tack älskling! (iof så är det han som lagar mat varje dag...)

Vad ska man hitta på ikväll då? Tror vi ska titta klart på filmen vi började på igår men inte orkade kolla klart på...sen kanske vi ska kolla på American History X, jag bara ÄLSKAR den filmen. Resten av helgen vet jag inte vad vi ska göra, vi har väl inga direkta planer. Så förslag någon?

När jag satt och läsade denna blogg så kom jag att fundera på samma sak. Varför är det aldrig någo som kommenterar? Inte för att jag är så duktig på det själv kanske, men ska skärpa mig. Och det skulle ju vara kul med någon kommentar lite då och då så man vet vem som läser det...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag läser =) Kram Kamillah