söndag 18 april 2010

Igår åkte vi till Hogdal och fick oss lite mat. Det fanns fläskfilé, kotletter, kroketter och varm potatissallad. Det var gott som sjutton. Tack kära mamma.
På kvällen spelade jag, Kenneth, Madde och Saman spel. Blev Med Andra Ord, ett riktigt roligt spel faktiskt. Jag å kenneth mot de andra två. Vi spelade 3 ggr och vi förlorade 2. Man törs ju inte låta Madde förlora, satan vad sur hon blir då...hahah. Men gullig är hon ändå.
Vid 23 var vi trötta och gick och la oss. Klev upp 07.45 och då blev det lite frulle. Hem till Sveg åkte vi vid 10 och nu har vi hunnit med att äta lunch och slöa en massa.
Vad resten av dagen skall innehålla har jag ingen aning om ännu. För jag är så himla trött. Fattar inte att en graviditet kan göra så mycket med kroppen. Jag är ett hormon monster med humörsvängningar till tusen, har finnar överallt....och inte bara en, utan det är miljarders miljoner a de små jävlarna. Sen är man trött, illamående, glömsk och ja....som sagt glömsk. OCh det blir ju inte bättre med tiden har jag hört. Men man kan ju hoppas. Men jag står ut, det blir ju en underbar liten bebis om 6 månader. Då ska man väl svära över sömnlöshet, bantning och allt annat skit.
Nä nu ska jag sluta klaga å pussa lite på min karl.

Inga kommentarer: