fredag 9 april 2010

Bebis

Som ni alla kanske redan vet eller har listat ut så väntar jag och Kenneth en liten bebis. Och ni som inte visste får reda på det nu ;)
Bebisen är beräknad till den 3/11, så jag är bara i vecka 11, men jag kan inte hålla mig i en vecka till så nu berättar jag det.
Vi är så glada och längtar jätte mycket. Nu när jag mår bättre så känns allt bra. Men det var jobbigt när jag mådde så dåligt. Då kom många tankar att man inte skulle orka med det. Men de tankarna är helt borta. Klart att man orkar. Alla smärtor, illamående och yrsel är värt det i slutändan och vi kommer att få ett litet barn.
Har nog inte fattat det riktigt än. Fast jag har ju redan fått sett den lilla "ärtan" som bor i min mage.
Fick ju se det i vecka 7 när jag var på ett vaginalt UL pga mina magsmärtor. Men det ska bli kul att se på det riktiga UL i vecka 18.

Så här ser det ut i vecka 11

2 kommentarer:

Jennie sa...

GRATTIS !!! Va roligt =)

Mina Bravader sa...

Vilken dag är Axl född Jennie? Hade inte ni också 3 nov som BF?