tisdag 20 april 2010

Förvånande gott

Efter jobbet idag beställde vi pizza från Svegskrogen. Det var förvånandsvärt gott och den bara smälte i munnen. Var länge sedan jag åt en sån god pizza faktiskt. Så den passade utmärkt nu i min gravid mage. Precis vad vi behövde, jag och bebisen alltså.

Tänkte att jag skulle ta en bild på magen nu när jag är i vecka 13, provtog en bild och insåg att den inte var fint tjock, utan att det ser ut som om jag ätit jävligt mycket bara. Och det kanske jag har oxå....har faktiskt vräkt i mig mer än vanligt då jag är konstant hungrig. Så jag beslutade mig för att absolut INTE spara den bilden. För jag ser bara blekfet ut. Och det är allt annat än vackert.
Har ju i normala fall stl 27/32 på mina jeans...men 27 i midjan funkar inte alls nu. Så för tillfället har jag en gummisnodd runt knappen och genom knapphålet så byxorna håller sig uppe. För jag tänker då absolut inte ha några mammabyxor än. Det är alldeles för tidigt. Och inte tänker jag slösa flera hundra på ett par större byxor som jag bara kan ha i några veckor. Så då har jag mina för små byxor som får hålla sig uppe med en snodd tills jag får en godkännd mamma mage så jag kan ha mammabyxor.

Inga kommentarer: