måndag 19 april 2010

Idag har det vart en förjävlig dag. Det har vart så mycket att göra på jobbet så man är helt slut. Men då har ju två från min avdelning bytt till ett annat konto, och inte har vi fått några ersättare. Så med mindre folk men med samma mängd jobb så fick man slita arslet av sig. Men jag hoppas att det blir bättre. För att ha det så som det var idag kommer inte att funka i längden. Men det som var possitivt var ju att dagen gick fort.

Kvällen lär snart vara över för min del. Jag är så trött så jag vet knappt vad jag heter. Så det ska bli underbart att få gå å sova om ett tag, men jag ska försöka hålla mig vaken till 21 iaf ;)

Jo, har förresten sökt ett nytt jobb idag. Så det gäller att hoppas, men jag lär ju inte ha en chans. Har suttit och kollat på fler jobb idag så imorgon åker nog lite fler ansökningar. Men det lär ju bli svårt att få jobb för min del, vem vill anställa en gravid? Det kan ju inte vara många som vill anställa någon som kommer försvinna efter lite drygt 5 månader. Men man kan ju alltid hoppas.

Nä nu ska jag fortsätta vara död i soffan...

Inga kommentarer: