onsdag 14 april 2010

Bortskämd =)

Idag har jag livit bjuden på 3 rätters av min käre sambo på Lilla Hotellet. Till förrätt blev det Vitlöksbröd för mig och kycklingsoppa för Kenneth. Varmrätten så blev det plankstek för mig och black and white för K, till efterrätt åt vi båda friterad banan med glass och drack kaffe, K tog även en congac (eller hur det nu stavas).

Mamma ringde och undrade om vi förlovat oss eller något sådant, men det har vi inte. Vi firade bara att vi skall få en bebis och vår kärlek. Det var skönt att få komma ut lite och mysa.
Jag har även fått ett kontantkort =) Så ÄNTLIGEN kan jag höra av mig till mina vänner igen. Tack för det älskling.

Jag vill även passa på att gratta Anna och hennes man till deras andra son som de fick den 11e. Stort grattis, Milton var så söööt.

Inga kommentarer: