torsdag 8 april 2010

Nästan död...

...ja det är jag faktiskt. Men än så länge andas jag och sitter upp. Anledningen till denna slitna kropp och själ är att jag och Kenneth gått torvenrundan. Och ni som känner mig vet att jag är jävligt lat, ja jag kan faktiskt erkänna det. Men nu har jag iaf tagit denna promenad, det tog oss 50 min, men det var även fösrta gången någon av oss gick denna väg. Så nästa gång kanske det går lite fortare att komma runt. För vi skall defenitivt gå igen. Vi, eller iaf jag ska gå minst 30 min 3 dagar i veckan. Det har jag kommit överrens om med den visa personalen på HC. Men så länge jag har Kenneth som ser till att jag kommer iväg så kommer detta att gå bra. För det känns som om jag inte kommer att ge mig iväg frivilligt.
Men nu är jag iaf helt slut och sitter i soffan. Har precis börjat kolla på filmen supersugen. Efter den så blir det duschen och sen sängen. Jag kommer nog att somna väldigt skönt ikväll.

Inga kommentarer: