torsdag 22 december 2011

Imorgon är sista jobb dagen innan julhelgen och vi ska åka hem till mamma och pappa. Pappa kommer att hämta Tuva redan på morgonen och jag kommer efter jag slutat jobba. Edera åker jag med Sandra eller så tar jag bussen hem. Det beror lite på hur mycket jag hinner göra på min lunch imorgon. Jag väntar på ett paket från Ellos som innehåller lite julklappar, så jag hoppas att de hinner komma under min lunch, annars så får jag fixa det efter jobbet och då får det bli bussen hem till Hogdal.

Nu ikväll har jag stressat runt en massa och det känns som om jag har tusen saker att göra, ändå sitter jag här å skriver.
Men jag har iaf slagit in de julklappar jag har här hemma, jag har packat Tuvas väska och lagat matlåda till imorgon. Jag har även städat upp i köket och vardagsrummet. Jag som hade tänkt städa hela lägenheten, men jag struntar i det. Jag ska ju inte vara hemma i helgen och sen ska jag ju ändå bara förbereda inför den kommande flytten. Så ingen idé att städa då det snart kommer att börja packas här hemma och allt ska ner i kartonger, kommer ju ändå bli rörigt under tiden.

Man kanske ska ta å packa lite åt sig själv nu då! Sen blir det nog sängen. Jag var ju så satans trött imorse, men det var iof Tuva också. Vi klev upp i senaste laget, men vi hann ju ändå. Men det är ju lite skönare när man slipper stressa på morgonen.

Inga kommentarer: