torsdag 1 december 2011

Ännu en vecka i utbildningslokalen är snart till ändå. Imorgon är det sista dagen så på måndag är det väl tänkt att vi ska vara redo. Ja jag vet inte vad jag ska säga om det, men men...vi får väl ta det som det är. Antar att det kommer vara lite snurrigt i början.

Efter jobbet idag så var det pysselkväll på dagis. Vi åt tomtegröt och skinkmackor och gjorde fina (?) julpynt. Eftersom Tuva inte var så intresserad av att pyssla så fick ju jag göra det istället, och de som känner mig vet att det inte är min starka sida. Men jag lyckades ju knåpa ihop lite iaf.
Amina, mormor och morfar var också med på dagis.
När vi var klara där så fick pappa/morfar passa Tuva så jag kunde passa på att åka till Ica. Blev lite mat och 2 julklappar. En till Amina och en till Tuva. Köpte ett musiktåg till Tuva :) Hoppas det kommer att uppskattas. Skriver inte vad jag köpte till Amina eftersom Madde brukar läsa här ;)
Köpte ju 4 st barnfilmer häromdagen också som Tuva ska få. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska köpa mer. Men tror nog att det blir en docka till Tuva och lite kläder. Ska se om man kan ta sig någonstans och handla. Sen har jag ju några till att handla åt...

Nä nu ska jag in i duschen och sen i säng. Har blivit lite sömn nu i ett par nätter, så behöver få sova.

Inga kommentarer: