torsdag 15 december 2011

Idag fick jag mail om att min hyresvärd hade hittat en 3a till mig :) Äntligen var det min min tur i kön! Svarade att jag fortfarande var intresserad så nu får vi väl se vad som händer. Har ju inte fått någon info om inflyttningsdatum än å så. Men har sett att lägenheten redan står tom, så vem vet, kanske blir tidigare än jag väntat mig!

Imorgon är det dags för min första matdag på dagis! Ska bli spännande att se hur det går! Passade på att ta ut saker ur frysen där ikväll när jag ändå var där på föräldramöte!
Hoppas att det kommer att gå bra imorgon och att alla barnen äter bra! Men det ska nog gå bra!

På kvällen sen så ska jag på julbord med jobbet! Känns faktiskt riktigt kul! Brukar alltid bli trevligt när vi har någon tillställning med jobbet!
Tuva ska vara med mormor undertiden. Så jag vet att hon kommer att ha det super!

Nä nu ska jag ta å kika lite på tv innan jag går å lägger mig!

Inga kommentarer: