onsdag 21 december 2011

Klockan är nu 22:41 och jag har precis ätit middag. Jag hinner verkligen ingenting på kvällarna och stressen är maximal nu när det bara är dagar kvar till julafton, jag har massor kvar att göra! Hur ska jag hinna?
Efter jobbet idag så var Denice så snäll och hämtade mig så jag slapp gå hem! Tack min vän :) Jag hämtade Tuva på dagis och hon hade fått middag där idag! Hon hade sovit över mellisen så när hon vaknade så tyckte de att hon kunde få lite mat istället, så jag slapp tänka på det när jag kom hem! Tusen tack!
När vi kom hem var det full fart och sen kom Madde och Amina förbi, de hade med sig fika så det blev lite glass! Väldigt gott måste jag säga. Sen var det dags att ta itu med disken, umgås lite och när de skulle gå hem så la jag Tuva för natten.
Jag började då slå in lite julklappar, har resten av julklapparna hos mamma och pappa så de får jag slå in på fredag.
Marie kom över för att hämta en nyckel och tog med sig lite tvätt. Jag har ju sån tur att jag har en privat "tvätterska". Finns ju aldrig några tider på vardagskvällarna och helgerna. Så hon är så snäll och tar lite grann åt mig om det är något akut!
Är hon gått så satte jag mig och åt och sen hamnade jag här!

Imorgon lär det bli lika mycket att göra efter jobbet. Ska försöka packa det Tuva ska ha med sig till mormor och morfar över jul! Hon ska ju vara borta i näsan två veckor min lilla skatt! Men jag kommer att åka dit så mycket jag kan. Men åter till morgondagen, jag har lite mer som skall inhandlas inför julen, så jag ska försöka få låna en bil på lunchen imorgon så jag hinner fixa det. Sen måste jag in till Härjegårdar och skriva under uppsägningen av lägenheten och kontraktet på den nya. För i januari så byter vi lägenhet till en lite större.
Så jag kommer nog få att göra i mellandagarna. Måste väl börja packa. Tur att jag bara flyttar ett kvarter så jag behöver inte packa så noga!

Nä nu börjar det svamlas allt för mycket så nu slutar jag att skriva...Är nog läge för sängen. Får vara uppe imorgon natt istället och fixa allt!

Inga kommentarer: