torsdag 8 december 2011

Idag är jag hemma från jobbet. Har hostat hela natten, vaknade helt genomsvettig i morse, antagligen feber. Hatar att vara sjuk, men då jag varit lite hängig ett tag så var det väntat. Men nu hoppas jag att det går över fort.
Tuva fick vara på dagis ändå idag. De skulle knäppa kort, så jag har passat på att vila lite. Ska väl hämta hem skruttan om någon timma.

Önskar jag hade haft krafter till att kunna röja lite i sovrummet, men det finns inte. Nu orkar jag bara sitta/ligga i soffan och glo ;)

Återkommer...

1 kommentar:

Thomas sa...

Vi kanske ska hänga ihop då för nån energi finns det inte här heller... men som sagt jag har kämpat emot jag med men kroppen vinner som oftast... Känns bara jäkligt dumt att vara sjuk just nu då!

Krya på dig i alla fall så hoppas vi kanske kunna vara på fötter på Måndag med lite tur :O)

Hej Hopp Kollega

//Thomas