måndag 12 december 2011

Borde egentligen gott och lagt mig, men nu sitter jag här och skriver istället. Natten som var sov jag inge vidare så jag hoppas verkligen att jag sover bättre nu i natt.
Efter jobbet idag så hämtade jag som vanligt Tuva på dagis, hem och fixade mat och idag blev det pannkakor. Efter maten kom Marie och lille Liam över. Tuva blev glad över att pussa på lilla Liam, men ledsen då vi var tvungen att säga åt henne att klappa fint på bebisen.
Efter att de gått så blev det lite fix här hemma, var ut och skottade och det var inte det minsta kul! Sen blev disken och sortering av tvätt fixade.
Tycker inte att jag hinner med någonting här hemma nu när jag jobbar till 18. Det blir en sen middag och Tuva kommer i säng lite väl sent enligt mig, men vad ska man göra. Måste ju tyvärr jobba.
Man skulle ha haft en hushållare som fixade det här med skottning, tvätt, städ, matlagning och disk. Gud så skönt det skulle vara att komma hem och allt det där var fixat och maten stod på bordet!

Imorgon efter jobbet är det dags för Tuvas allra första luciatåg! Ska bli kul att se! Måste komma ihåg att knäppa en massa kort!

Nä dags att försöka sova kanske så man orkar upp imorgon! Har ju blivit så sjukt morgontrött nu för tiden.

Inga kommentarer: