måndag 5 december 2011

Nu har vi gjort våran första dag live som Sony agenter! Var något nervöst, men det gick ju bra. Fick två samtal och de gick ju faktiskt smärtfritt. Men jag hade kanske lite tur att det var "lätta" problem att lösa. Imorgon så lär det ju bli lite fler samtal så det kommer nog att gå bra.
Men det återstår väl att se om man är i skick till att gå till jobbet imorgon. Har ju varit lite små hängig i flera dagar, men nu ikväll small det till ordentligt. Känns som om jag är tät i hela huvudet. Kan inte andas genom näsan och har varken smak eller lukt. Och om inte det var nog så hugger det i bröstet varje gång jag tar ett andetag. Bara hoppas att jag sover bort det värsta ikväll och att jag kan gå till jobbet imorgon!

Men även om man är hängig så ska ju vissa saker skötas hemma om kvällarna. Så ikväll har det varit tvättstuga...mindre kul, men ett måste. Nu fanns det ingen tvätt tid som passade mina arbetstider förrän den 15e...hur f*n ska det gå? Men det brukar ju lösa sig.
Tuva har också varit extra gnällig ikväll, men hon var så trött så det var nog därför. Hon somnade väl vid 19.30 tror jag...Så det hinns ju inte med så mycket kvalitetstid nu när man jobbar till 18. Känndes som om vi bara hann hem innan hon ville sova.
Men hoppas att det blir bättre snart. Gäller ju bara att komma in i alla nya rutiner.

Nä nu ska jag ta å lägga mig, hoppas att huvudet och bihålorna inte spränger lika mycket imorgon.....

Blev bara en massa klag nu som det känns...men jag tycker faktiskt lite synd om mig själv ;)

Inga kommentarer: