fredag 18 september 2009

trött, sliten och less

Har haft en jävla skit vecka med hur mycket att göra som helst på jobbet! Och inte nog med att det är mycket att göra så har jag en jävla huvudvärk som vägrar ge sig. Det började med migrän förra helgen och efter det så vill det inte rikigt ge med sig. Bara att hoppas att det är bättre imorgon.
Även humöret är uruselt!


Igår kom min pappa hit å skall stanna till på söndag. Det är riktigt trevligt! Mamma har ju bilen till Ullared med en massa vänninor så då sover pappa här hos mig. Skulle nog vara lite jobbigt att gå från Hogdal och hit till Sveg för att jobba.

Men som sagt, jag har han gärna här. Är ju inte så ofta man har far och dotter tid.

Just nu ligger vi i en varsin soffa och kollar på TV, jag ska fösröka att övertala honom att kika på Dirty Dancing kl:22 på 1an. Men det verkar inte så ljust, men jag vill så gärna se den.


Vill även grattulera lilla Tyra på hennes 1 års dag! Stort Grattis! Kommer och firar dig på söndag. (Din mamma får hälsa dig det, för jag gissar att du inte är så stor att du kan läsa ännu).


Inga kommentarer: