onsdag 9 september 2009

Hotellmys

Ligger i sängen på hotellet nu! Har duschat och kikat på den värdelöst tråkiga matchen mot Malta. Sverige spelade verkligen uruselt. Men det bliv ju vinst, men med tur. Så de förtjänade den inte.
Kommer att bli en tidig kväll då klockan ringer 05.40. Ska ju åka kl 07.00 imorgon, så jag borde ju hinna få i mig lite frukost oxå, frukosten börjar serveras halv 7, så en kopp kaffe å en macka borde jag hinna med.
Är faktiskt lite nervös för imorgon, men det borde jag inte vara. Ska ta en halvtimma nu och fundera igenom lite saker som man kan fråga. Men det ska bli riktigt kul att få göra någonting annat och se lite annat än Sykes. Så är det ju lärorikt oxå. Så jag kommer säkert blogga massa om det i morgon eller på fredag.

Nu ska jag njuta av att ligga i den här underbart sköna sängen och kika på Idol.

Inga kommentarer: