torsdag 24 september 2009

Påbörjat städningen

Nu har jag vart lite kreativ. Hunnit prata en sväng med Kakan i telefon samt att jag har dammsugit överallt utom i sovrummet. Men det skall också göras.
Men jag är helt slut. Denna katt jag har håller på att driva mig till vansinne. Hon går runt och skiker exakt HELA tiden! Så less. I natt vid halv fyra fick jag nog och stängde in henne på toaletten. Men det tog hon ingen skada av.

Är konstigt det där med min katt. ALLTID när Sandra är här så får min katt sådanna här skrikdagar. Vad är det för koppling mellan Sandra och min katt? Det kan man ju undra.

Huvudvärk har jag också. Men inte så konstigt när man måste lyssna på Missy hela tiden.

Nä man kanske skulle fixa något att äta också, men är inte så hungrig. Så det blir nog bara lite fika till Idol sen.

Inga kommentarer: