måndag 7 september 2009

Helgen här i Sthlm har vart bra. På fredagen passade jag och syrran på att gå ut, är ju inte så ofta hon kan det. Så nu när barnvakt fanns så blev det att vi gick på Anchor. Det var roligt. Där träffade jag även Micke med kompis. Var en trevlig men lugn kväll. Vi träffade några av Ellas kompisar som även jag träffat förr. Det var trevligt.

Här ovan är en bild på syrran och en läckerbit ;) Bilden har jag ärligt stulit från Rockspot ;)

Lördagen var det Kalas dags för lilla Tilda som blev en stor tjej och fylde 2 år. Tyvärr har jag inga bilder då min kamera har pajat, men jag hoppas på att ha en ny i slutet av veckan. Hoppas hoppas. Kalaset var trevligt och hon fick så mycket fina saker. Jag och Madde gick ihop och köpte en Barbapappa spargris och en Baby born docka. Det blev lyckade presenter iaf.

Efter kalaset så åkte jag och syster till Jane, där även Tina och Linnea var. Vi drack vin, åt ost och kex och hade det super trevligt. Vid halv tolv tog vi en taxi in till Sveavägen och Anchor igen! Träffade även på Micke med samma kompis igen, vilket var trevligt ;) Men det bästa av allt på hela kvällen var ju att Magnus Uggla var där! Det gjorde ju min kväll kan jag lova. Så man fick stå å tjuvkika lite på han ;) Så nu klarar jag mig ett bra tag.

Igår däremot var båda jag och Ella tvungen att ta igen all sömn vi missat i helgen. Jag somnade då i soffan långt före 22, och jag tror inte Ella var uppe så mycket längre heller.
Nä nu är det dags att plocka ihop lite här innan jag ska gå å hämta Tilda på dagis. Sen ska vi ha en mysig eftermiddag och kväll tillsammans. För Ella jobbar ju till 19 så det tar väl ett tag innan hon kommer hem. Så Tilda sover nog då!

Inga kommentarer: