tisdag 1 september 2009

Sitter och tänker på en vän som snart ska ha en liten bebis. Tänker på hur mycket vi har kommit ifrån varann. Var ju mycket som hände där för några år sedan och mycket elakt blev sagt och vi gled ifrån varann, av ganska naturliga själ. Men det är förhoppningsvis glömt från båda nu. Jag saknar henne massor. Du vet nog vem du är, och jag vet att du kommer att läsa det här. Jag hoppas att vi kan se till att träffas snart och att vi kommer att få tillbaka samma band vi en gång hade. Saknar dig gumman! Love you! Hoppas du vet det! Men det tror jag nog.

Så nu måste jag sluta skriva innan jag blir sentimental. Har fått sagt det jag ville iaf.

Jag är så sjukt trött, fattar inte vad det är med mig. Men det är så mycket jobb och det blir väldigt dåligt med motion så det är väl frisk luft som saknas. Det måste ändras, så jag orka med livet ;)

Dags för sängen med en film.

Inga kommentarer: