lördag 19 september 2009

Då har man klarat av denna dag också. Har gjort absolut ingenting. Eller jag var på Dollar och köpte en massa godis. För det får man ju äta på lördagar. Förutom det så har jag legat i soffan mest hela dagen. Kollat på tv och haft ont...

Men jag har ju haft pappa som sällskap sedan i torsdags och det har vart så trevligt. Idag har även Pelle gjort oss sällskap och ätit pizza. Mycket gott! Tack Pelle för att du hämtade dem!

Nu är det återigen bara jag och pappa och katten här hemma. Vi ligger i en varsin soffa och kikar tv, jag och pappa är ju rätt lika när det gäller tv tittande. Vi skulle lätt vinna SM i TV tittande. För det är något vi båda är väldigt bra på.

Mamma ringde nyss, de har kommit till Mora så det är väl inte allt för länge tills de är hemma igen. Så imorgon kommer även mamma hit och hälsar på! Trevligt!

Jag hoppas att jag får min digitalkamera i veckan oxå, för nu är den book in and inspected. Så jag hoppas hoppas att utbytet blir godkännt snabbt! Vad tror ni mina kollegor? Tror ni det händer i veckan? Jag håller mina tummar. Jag vill ha en kamera så jag kan ta lite kort.

Åter till tvn.

Inga kommentarer: