tisdag 8 september 2009

Idag lät jag syster få sovmorgon så jag lämnade lilla sötisen Tilda på dagis. Vi var väl på dagis vid 09.00 Efter att jag lämnat henne så gick jag hem till syrran och la mig i soffan å kikade lite film. Vid 12 tiden åkte jag in till stan och vidare till N-tälje. Det var en jävla dryg resa som tog nästan 2 timmar. Men det var det värt. Fick ju trevligt sällskap när jag kom fram. Gick ut och gick, blev bjuden på underbart god mat på Restaurang påG. Blev en bacon cheese burgare. Var underbart gott. Tack för det! Och som vanligt blev jag alltid lika glad och lugn i kroppen av ditt sällskap. Du får mig att skratta och det behövdes idag.
Tyvärr var jag tvungen att åka hem ganska tidigt då syste ringde och kom på att hon inte hade någon nyckel, så det var ju bara att sätta sig på bussen mot Mörby och sen tunnelbanan därifrån och åka hem. Det tog ju "bara" 2 timmar.

Nu sitter jag i soffan å har kikar på Idol...kollar nu på Överlevarna och ska kolla på Hells Kitchen.

Inga kommentarer: