fredag 4 september 2009

Bilen

Nu sitter jag här i bilen på väg ner till Sthlm! Ska bli skönt att komma iväg lite! På lördag är det ju lilla Tildas kalas. Lilltjejen blir ju stor nu, hela 2 år. Tiden går fort. Kommer ihåg när jag var med på förlossningen, och det känns som om det bara var några månader sedan.

Ska bli skönt att ha semester. Stressade som f*n på jobbet idag för att få klart det mesta, men det blev en del som blev kvar, men mina snälla kollegor hjälper mig med vissa av sakerna jag inte hann med. Tusen tack till dem!
Har även fått min flygbiljett till resan hem plus bokningsnummret till hotellet. Så skönt det ska bli. Men det är långt till torsdag....

Nä nu ska jag vara ett jobbigt "barn" och gnälla på mina föräldrar o vi inte kan stanna för att äta snart. Jag har ju varken fått i mig frukost eller lunch. Jag har levt på kaffe idag!

Inga kommentarer: