måndag 21 september 2009

Det går inte så bra nu

Jag lovade att jag skulle jobba undan några saker hemma ikväll...sånt som bara var tvungen att fixas som jag inte hann göra på jobbet, men jag kunde heller inte stanna kvar.
Så när jag väl satt här hemma och skulle börja så fungerade det inte. Mitt jävla office fungerade inte. Så jag tänkte jag laddar ner open office....men nehe...det fungerade inte heller. Lite smått panik hade jag så kom Sandra som en räddande ängel å erbjöd sig att låna ut sin dator där Office faktiskt fungerar. Så det var snällt. Jag cyklade dit och började. Men stötte på lite problem. Men som tur är så är ju IT Jouren Olle AB öppen. Så jag fick hjälp!! Men även en faktura ;)
Men jag gjorde iaf det jag skulle. Men tänkte jag skulle försöka komma på jobbet lite tidigare imorgon så jag får undan lite mer.

Efter detta så har jag kollat in de patetiska Hollywood fruarna. Fattar inte varför jag tittar, men det är ett måste. Det är iaf ett jävligt patetiskt program.

Nä nu ska jag fortsätta kolla på Roast på Berns och dricka mitt Te innan det blir sängen.

Inga kommentarer: