torsdag 6 augusti 2009

Nattens hosta höll på att ta knäcken på mig. Hostade och hostade i ca 1,5 timmar innan jag hostade till en sista gång och det plötsligt kom upp världens slem propp och jag spydde i sängen. Hade inte en chans att kunna springa till toan eller träffa golvet. Så allt kom på täcket. Så äckligt, känndes som om jag var 3 år på nytt. Men det kom ju upp och jag kunde faktiskt somna om.

Fattar inte varför det ska bli värre på kvällarna, som nu oxå...sitter här i soffan och hostar och harklar. Men har vart till kakan och fått lite kokelana (vet inte hur det stavas) så jag hoppas att jag får sova i natt iaf.
Men ska nog ringa till HC imorgon och kolla så man inte åkt på lunginflamation eller nåt. För det känns ju som om lungorna skall hostas upp och som om revbenen är av och att ryggen är konstig.

Även fasst jag var dålig i natt så var det bara att kliva upp och gå till jobbet i morse. Har vart massa att göra idag med, men det flöt på bra och dagen gick fort. Tur man har ett bra team!

Efter jobber var jag hem å käkade en snabbis för sen åkte jag, Kakan och Rickard ut på en liten safari, men vi fick inte se nån björn. Bara en massa flyg myror. Fasst iof så såg vi nåfra polacker eller vad fan det var mitt uti skogen med en massa tält och en lägereld. Så det var det närmsta djur vi kom...

Jo en sista sak, varför ska folk bry sig så mycket? Det finns ett ord som heter privatliv!!! Låt det då vara privat!

Inga kommentarer: